Rene vinduer giver bedre udsigt

Vinduerne i vores miljøer er vores førstehåndsindtryk udadtil. Vi kan ikke altid gøre for, at vi får beskidte vinduer, da naturen oftest sørger for regn, fugle og endda mennesker, der glædeligt tilsmudser vores vinduer. Nogle gange kan man vaske vinduer to gange om dagen, mens der andre gange kan gå uger mellem de irriterende pletter.

Netop fordi pæne vinduer signalerer orden, er det af særlig betydning at dine vinduer, både hjemme og til erhverv, holdes rene. Så vi hyrer en vinduespolering, men hvad nu hvis din vinduespolering i København ikke lever op til dine krav; du har fået regningen, og vinduespudseren er på vej hjem. For nogle mennesker har et par striber på ruden ingen stor betydning, mens det kan irritere andre grænseløst. Det er dog fair at sige, hvis man betaler for rene vinduer, skal man have rene vinduer. Hvor rene er rene vinduer så, og hvad kan man forvente af en vinduespolering?

Kvalitet ved vinduespolering

Der er flere elementer, der udgør den samlede kvalitet af vinduespoleringen. God kvalitet er at et rengøringsfirma i København kan være i Ballerup på aftalt tid og sted, med det rigtige udstyr til opgaven, og at det fungerer. Kundeserviceoplevelsen af personen, som repræsenterer firmaet, er yderst vigtig for om kunden vender tilbage. Et smil og venlighed skaber tryghed for kunden, hvilket er yderst afgørende når en fremmed person kan kigge ind i ens hjem og vide alt om én på 2 minutter. Selvfølgelig skal man også overveje kvaliteten af selve vinduespoleringen. Er der striber, hjørner med støv eller yderst genstridige pletter tilbage på ruden? Med alle de teknologier, som er indarbejdet i nyere udstyr, skulle man gerne kunne blive fri for alle slags striber og støv på vinduerne. Det kan jo ske at en væske har ætset sig fast på ruden og derfor ikke kan fjernes under normale omstændigheder. Så må fagpersonen oplyse kunden om, hvilke løsninger der så kunne hjælpe til at fjerne pletten.

Tryghed er vigtigt

Tryghed er ekstremt vigtigt. Ligesom der findes flere elementer af kvalitet, findes der også flere elementer, der skaber tryghed. Tryghed ved kundeservice er essentielt – kunden skal kunne stole på, at fakturaen, der udstedes for arbejdet, er nær samme beløb, som der gives i tilbuddet. Det er vigtigt at du aftaler med fagpersonen, at han informerer dig om eventuelle tillægsydelser, der skal anvendes for at kunne klare opgaven, før han udfører og fakturerer arbejdet. Så du ikke ender med en kæmperegning.

 

Danwi A/S
Strandgade 12 A, st.
1401 København K
43991529

Comments are closed.